fredag, januari 23, 2009

Ja, ja, ja.....

alla klagar ju på att jag aldrig skriver på min blogg :) så här kommer ett inlägg men även denna gång utan bilder :(
Det går framåt hela tiden och J och hans underbara kompisar har jobbat på varje kväll denna veckan! Nu har det kommit golvvärme på plats i både badrummet och "våran" hall och ikväll skulle dom gipsa golvet och regla lite väggar tror jag och nu till helgen ska dom flytspackla så det hinner torka så det kan börja kaklas i mitten på veckan eller nåt! På måndag ska vi ta och beställa kakel om vi inte hinner på lördag vill säga.... Det är så roligt att se att det verkligen händer något nu, som jag skrivit innan så händer det ju saker hela tiden men nu ser man det ju ingen :D Ja sen är det väl dags att gå på att gipsa väggarna på resten av undervåningen och börja sätta taket i köket och beställa slipmaskin till golvet och allt annat som är kvar att göra innan vi kan flytta in!!! Ska bli SÅ skönt att bo på landet och få bo i sitt eget hus!!!!
det blev ett litet inlägg idag men iaf något för er som tycker jag skriver för sällan ;)
Trevlig helg på er och STOR kram!

1 kommentar:

Emma sa...

Hoppas hela tiden man ska få se lite bilder:) Men jag väntar lite till då;)
Krrrrrrrrrrrrammm