måndag, januari 05, 2009

Nu är vi inne på köket....

Dagen började med att vi skulle vara på banken kl 09,45 och göra det sista gällande köpet (betala, skriva på alla papper, få alla nycklar och alla andra formaliteter) så nu är vi verkligen husägare på RIKTIGT!!!! Känns verkligen helt underbart men samtidigt lite nervöst, man lär ju stöta på ett och annat hinder både nu under renoveringen och längre fram i tiden :)
Men ännu så länge har det verkligen rullat på kanon... Efter banken var vi och köpte arbetsbyxor till mig, tanken är att jag ska hjälpa till men hur gärna jag än vill så måste ju någon ta hand om Agi om dagarna och det är ju inte så lätt att ha henne med land allt bråte och skit! Men i morgon ska hon få vara hos Mormor och Assefm så då ska jag ut och hjälpa till så mycket jag bara kan :D
em kom J:s pappa och hämtade honom så åkte dom och handlade en massa sen gav dom sig iväg till huset. Dom har faktiskt börjat riva i köket idag så nu är alla köksskåp nere och en hel del annat trä som ligger i hela köket och hallen nu så det ska vi elda upp i morgon.

Jag ska lägga ut massa bilder på hur det såg ut innan renoveringen och försöka förklara varje bild så ni som inte varit i huset eller som har glömt hur det ser ut ska kunna hänga med under renoveringens gång och se skillnaden :)


Nä nu blir jag så less!!!!!!! Jag hade precis gort ett till inlägg med alla före bilderna med text och nu när jag skulle redigera det så försvann allt så nu får ni vänta lite till med det för nu måste jag sova... :( Blir så j_a sur!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ja.... Sov så gott och kram på er alla!

Inga kommentarer: