torsdag, januari 15, 2009

Tjoho!!!



Nu har vi äntligen hittat badinredning!! Det blev ett handfat med lådor under iaf... Men det var stort och bra med utrymme och det var INTE högblankt för det vill jag inte ha! Handfat i vitt och lådorna under i mörk ek så kommer vi nog köra kakel och klinker i det vi tänkte först-brunt golv, vita matta halvstora plattor på väggarna och i duschen mosaik i brunt och kanske någon mer stans :) Sen blir det ett badkar från Westerbergs (Deep Flow) stort och fint, toalett blir en vägghängd och duschen ska vi ju ha väggar i glaskuber eller vad det nu kallas alltså vi bygger väggarna själva av såna kuber man köper där man köper kakel.... Ska försöka få in ett skåp i samma färg som lådorna och ha på någon vägg där det finns plats oxå men det kan man ju ta senare. Det är SÅ skönt att iaf ha kommit så här långt, ett mindre "problem" att tänka på!


Idag ska J och Aggi ut till huset när jag åker och jobbar, vvs:aren är där så dom ska ju bestämma det sista och i helgen hoppades J att han skulle kunna börja med golvet, kul nu börjar det hända saker igen! Inte för att det stilla direkt men ni vet vad jag menar!!


Nej nu ska jag göra mig redo så jag kan åka med Asse och jobba!


Ha det bra, Kramar!


Badkaret vi har tingat!
Detta handfat och underlådor blir det + ett spegelskåp med spottar under och lampa inne i skåpet som lyser igenom längst upp där det är en bit med frostat glas typ. Hittade ingen bättre bild tyvärr!

2 kommentarer:

Emma sa...

Åhh vad skönt att det löste sig till sist, och att det känns så bra:) Inte kul när det känns jobbigt.

Ringde dig 1000 gånger igår

Kram Emma

Jenny sa...

Gud va snyggt det låter! Vi kommer hem den 13 mars, om vi inte får ett kanonerbjudande här innan det=) Verkar som ni har fullt ös non-stop där ute på landet! Ha det bra och slit inte ut er! KRAMAR