tisdag, januari 13, 2009

Jobbigt, jobbigt.....

att inte kunna bestämma sig för vilken inredning man ska ha :( Inte konstigt att jag har svårt att bestämma mig iof för det kan ju ta mig upp till 1 timme att bara välja ett gratulationskort..... Men det är bara till att fortsätta att bläddra i kataloger och söka hej vilt på nätet fast jag måste erkänna att jag börjar bli riktigt less på det nu, vill bara hitta något som jag faller för direkt och som känns helt rätt!!
J är ute i huset idag, åkte dit efter jobbet och jobbar fortfarande och klockan är nu 21,48, stackarn jag önskar verkligen att jag kunde hjälpa till men det är ju inte så lätt!
Skriver mer om några dagar för nu är det bara el, el och åter el och i morgon kommer vvs:aren och donar lite men annars e det som innan!

Sov gott! Kram S

Inga kommentarer: